Červen 2010

Zvonek zvoní, škola končí

30. června 2010 v 13:16 | Dia |  Jentak

Až na "zvonek zvoní", nadpis zcela vystihuje dnešní situaci.

I když mě to v posledních dnech ve škole začínalo pomalu bavit, jelikož jsme už nic nedělali, jsem ráda, že ty prázdniny přišly.

Je to super bomba bezva cool (chemie nám na konci roku odpadla několikrát) představa, že teď přichází dva měsíce volna + s vysvědčením jsem spokojena...

Dnes večer máme rozlučku, v lese u houpačky a jednoho stolku, tak jen doufám v dobré počasí.
Jsem zvědavá, kolik se nás v září sejde, páč z 21 odchází 11 jedinců. Buď na školu s nějakým zaměřením nebo na jiný gympl (druhou variantu nechápu).
Ale i přes zvídavost prázdniny přežiju, a velmi ráda...

Na lehké pobavení zveřejňuji fotku s takovým kanadským vtípkem. Snímek jsem pořídila ve Vrchlabí na náměstí, když jsem si tam jela pro pas (cestovní).
Znáte vynikající trdelník, žejo?
trdelník

NightWork v Novém Městě na Moravě

30. června 2010 v 13:02 | Dia |  NightWork

19.6.2010 se v Novém Městě na Moravě konaly slavnosti Nových Měst Evropy. Setkání bylo obohaceno i koncerty, vystoupily kapely jako např. Olympic a NightWork.

Na Vratislavově náměstí a náměstí přilehlém sídlily i stánky, např. s frgály a Štramberskými uchy, keramikou apod.

Kvečeru vypukl koncert NightWork, který byl opět bezchybný (lépe řečeno skvělý). Po dlouhé době jsem slyšela Měsíčku na nebi hlubokém :-).

Po koncertě se členové kapely odebrali do zvláštních končin v jisté budově, zřejmě nějaká restaurace. Všechny fanynky netrpělivě čekaly před vchodem. My jsme se zatím napizzovali a po chvíli jsme se vrátili na místo. Odchytli jsme Honzu Maxiána s Ondrou Slukou, sestra je pěkně ukočírovala a já mám další fotku :-).

Cesta domů byla plná pohledů na pěkné a nevídané události, např. několik balónů vznášejících se nad krásnou krajinou.

Spěchám, proto riskuji, projíždím přes Moravu

25. června 2010 v 18:38 | Dia |  Nezařazené
19.6. v Novém Městě na Moravě vystupovala kapela NightWork a my jsme se na ni jeli podívat. Přiblížení zážitků brzy sepíši.
Teď se chystám vrhnout na lehký popis cesty. Opravdu lehounký.
Projížděli jsme např. Žďárem nad Sázavou, tak jsem vyblejskla Zelenou horu, památku UNESCO. Mohli jsme se pokochat i létajícími balóny. Vznášelo se jich nad zemí hned několik.
O pár kilometrů dál se jeden z balónů proměnil v zapadající Slunce a všechny ostatní balóny byly pohlceny.
Veliký šok jsme prodělali na benzince v Chrudimi. Způsobil ho pohled na "bezkliké auto".
Ale rychle nás tento šok opustil, byl slabý a teď jsme všichni zdrávi ;-).

Něco se žene

22. června 2010 v 16:18 | Dia |  Nezařazené mladé
Fotky staré už nějaký ten pátek ukazují, jak to jednou vypadalo, když se nad nás hnalo pár kapek.
Foceno mobilem

Želví kamarádi :-)

18. června 2010 v 19:17 | Dia |  Zvířata
Když dáte želvindy, které zatím neměly moc příležitostí se seznámit, k sobě, připadáte si jako v divadle :-). Jedna druhou očuchává, leze kolem ní...jaky by jí chtěla podat ruku a říct něco jako ,,Těší mě." Po krátkém seznamovacím dýchánku se Esmerald vzdálil, nejspíš proto, že si udělal zálusk na šneka. Nebyl to už vlastně šnek, ale ulita plná hlíny. Moc si tedy nepochutnal. (Kdyby někdo nevěděl - želvy občas zakousnou hlemýždě..)
Pak jsem pořádala hon za želvami. Chtěla jsem je nějak pěkně vyfotit, aby taky měly radost, že mají snímky, kde jim to sluší. A aby taky měly větší výběr fotek, které si chtějí dát jako profilovku na Facebooku přece...
Z části jsem vyhrála, něco jsem nafotila, ale velké množství fotek jsem vyhodila. Občas prostě želvička ze záběru stihla zmiznout... To by člověk neřekl, jak jsou tato stvoření - na první pohled díky krunýři vypadající neohrabaně - hbitá...

Na hřišti

18. června 2010 v 18:37 | Dia |  Lidé mladí
aneb Návštěva u ségry v Pardubicích :-)
Součástí dne byla procházka na blízké dětské hřiště, kde se malé ratolesti pěkně vyřádily ;-)

"Střešní muži"

13. června 2010 v 13:09 | Dia |  Nezařazené mladé
Když jsem se chystala desátého do školy, v pokoji jsem se stala na dvě vteřiny udivenou. Mrkla jsem totiž oknem na střechu protější budovy a tam se procházeli nějací muži...
Když jsem přišla odpoledne domů, byli tam stále, pracovali.
Objevili se tam i následující den... Nechápu, že při té práci na rozpálené střeše neskolabovali, když bylo takové horko..
p1

Slunce na Velkém Vřešťově

13. června 2010 v 13:00 | Dia |  Navštívená místa mladá
Když se konečně ukazují sluneční paprsky, vyrazili jsme jedno odpoledne k rybníku na Velkém Vřešťově. Protože mi nebylo úplně nejlépe, seděla jsem pod deštníkem, abych nebyla na přímém Slunci :-)).

Jarmark na zámku Loučeň

13. června 2010 v 12:00 | Dia |  Navštívená místa mladá
5.6. se konal na zámku Loučeň jarmark. Byl moc pěkný, koupila jsem si několik věcí s motivem želvy :-).
U zámku byla spousta stánků, u některých jste si mohli koupit oblečení, u některých keramiku, u některých jste měli možnost se občerstvit.
Při procházce zámeckou zahradou jste si zase mohli otestovat svoji orientaci díky labyrintům.

Vlasy

6. června 2010 v 12:02 | Dia |  Nezařazené mladé
Sestra si nechala lehce nový sestřih :-)

Slunící se želva :-)

6. června 2010 v 11:25 | Dia |  Zvířata
Konečně přišly teplé dny... I želvy toho využily :-)

Jako před bouří...

4. června 2010 v 16:03 | Dia |  Nezařazené mladé
Ta zvláštní barva fotky jí dodává jaksi ještě zvláštnější atmosféru :-).
komín

Co se to žene?

4. června 2010 v 15:56 | Dia |  Příroda
Co se to žene? Žeby se svět připravoval na rok 2012? ;-)

Panoramatická duha

4. června 2010 v 15:27 | Dia |  Obloha
Viděla jsem duhu po dlouhé době, jelikož v poslední době - tedy kromě dnešního krásného slunečného dne - neustále otravně prší...
sta duha

Na Zvičině

4. června 2010 v 15:20 | Dia |  Navštívená místa mladá
Tak jsme se jednou opět zajeli podívat na Zvičinu. Na tu magickou horu, kam se po první návštěvě musíte stále vracet..